Mr Perfect, troligen en illusion...

En blogg är väl dels till för att få utlopp för sina känslor och tankar, och det är precis vad jag tänkte göra nu.

Jag undrar vart han finns, Mr Perfect då. Finns han överhuvudtaget?
Eller är det helt enkelt jag som har för höga krav, eller som har så förbannat svårt att släppa taget om det förflutna.

Jag anser att jag har tagit en del chanser, vilket jag aldrig skulle ha gjort för nåt år sedan, och vad får man för det?
Ett förhållande är aldrig enkelt, det krävs arbete från bådas sida, men livet är så mycket svårare som singel.

Den här känslan var ett tag sen sist. Ett och ett halvt år för att vara exakt. Hur tar man sig tillbaka?
Och hur fan får jag min starka "singelsjälvkänsla" tillbaka?






Tankar
Postat av: rockis

Ta hand om

2008-11-12 @ 22:22:41
Postat av: Titos Mistress

Jag gillar en kille(TITO) som gillar en tjej(NATTA) som gillar en kille(SIMBA) som gillar mig



HAHA

2008-11-12 @ 22:45:28
Postat av: Titos Mistress

Jag gillar en kille(TITO) som gillar en tjej(NATTA) som gillar en kille(SIMBA) som gillar mig



HAHA

2008-11-12 @ 22:46:27
Postat av: Titos Mistress

Jag gillar en kille(TITO) som gillar en tjej(NATTA) som gillar en kille(SIMBA) som gillar mig



HAHA

2008-11-12 @ 22:46:51
Postat av: Titos Mistress

Jag gillar en kille(TITO) som gillar en tjej(NATTA) som gillar en kille(SIMBA) som gillar mig



HAHA

2008-11-12 @ 22:50:21
URL: http://gangstawifetitos.blogg.se/
Postat av: TITOS EX HUSBAND

vill bara toppaaa in i din trånaaa nnnal

2008-11-12 @ 23:26:09
URL: http://titosexhusband.blogg.se/

Spraya här!

Namn:
GLÖM INTE MIG br />
E-postadress: (Endast JAG som ser)

Din Bloggadress:

Kommentera Mera:

Trackback
RSS 2.0