Dagen före Fredag..

Torsdag är förhoppningarnas och väntans dag. Helgen närmar sig med stora steg.
Jag i princip älskar allt som börjar med HE och slutar med LG.

Imorgon, Fredag blir det en liten Reunion i staden. Mina kära vänner från Gotland kommer nämligen hit. Och jag vill lova att vi kommer att göra stan osäker. 4 Gotlandstjejer och förhoppningsvis 3 Stockholmstjejer kommer att yra runt som vilda höns, så watch out ;)

På Lördag blir det födelsedagsmiddag hemma hos Natta. En liten fågel viskade i mitt öra att det ska serveras TACO.

Har svinont i tanden. Rotfyllde den nyss hos käftis. 3000 gick kalaset på. Och vad får man för det? Bara en jävla massa ilningar. Går det att reklamera en rotfyllning? (ha!)

Nej nu ska jag sola ansiktssolarium.

Godnatt Isabelle sorken(För ingen annan har väl hitat hit?)

/Malin

Jag och Isa


Tankar
Postat av: Isabelle

haha.. Dom vilda hönsen ska hääärja! Krya på dig med tanden!

Godnatt och Sov sött sorken!

2008-11-13 @ 23:03:47
URL: http://hellsdiary.blogg.se/

Spraya här!

Namn:
GLÖM INTE MIG br />
E-postadress: (Endast JAG som ser)

Din Bloggadress:

Kommentera Mera:

Trackback
RSS 2.0