Just another Manic Monday

Hey folks!

Nu är det bara 6 dagar till min födelsedag, och gissa om jag är taggad!
Har inte speciellt många saker på min önskelista faktiskt, mest bara pengar.

Känns inte så himla speciellt att fylla 20 som jag trodde. Hela grejen me att fylla 18 var ju mycket störrre då. Dessutom fyller jag ju på Söndagen så till bolaget kan man ju heller inte gå.

Hur som helst längtar jag ändå :D

Sitter o kollar på Färjan på kanal 5. Även om det brukar medverka en hel del sorgliga människor där så finns det ändå många sjukt orginella och sköna personer. Speciellt de som släpper alla sina hämningar ombord. Och då menar jag på dansgolvet. Ni vet lite som dom där reklamerna på TV.

Fyllecell
Äta buffé
Rökning inomhus
Jazz
Alkoholiserade 50-åringar
Nästan inga ungdomar ombord


Tankar

Spraya här!

Namn:
GLÖM INTE MIG br />
E-postadress: (Endast JAG som ser)

Din Bloggadress:

Kommentera Mera:

Trackback
RSS 2.0